مجله عطر برژینیا

لیست 7 تا از لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا

عطر های دست ساز

در دنیای مد و فشن، برخی از کالاها به‌صورت خاص و برای عده‌ای محدود تولید می‌شوند؛ از جمله عطرهای دست ساز که ساخت آن‌ها به‌صورت کاملا اختصاصی و براساس سفارش خریداران انجام می‌گیرد. این عطرها، به دلیل محدودیت تولید و قیمت بالا، لوکس و منحصربه‌فرد هستند. بعضی از شرکت‌های معروف در کنار محصولات عمومی، این نوع از عطرها را نیز طراحی و تولید می‌کنند. در ادامه، به معرفی برخی از لاکچری‌ ترین عطرهای دست ساز دنیا خواهیم پرداخت.

معرفی انواع عطرهای دست‌ساز لاکچری

عطر شیشه ای با رنگ زرد روی میز

تولید و توزیع عطرهای نیش یا دست‌ساز، معمولا محدود است و تمام شرکت‌های عطرسازی، این نوع عطرهای کمیاب و سفارشی را تولید نمی‌کنند. اما، برخی از برندهای عطر دست‌ساز در جهان بسیارمحبوب، معروف و پرفروش هستند. یکی از جذابیت‌های این عطرها، تمرکز یک عطار بر روی جنبه‌های هنری و داستان خاصی است که قصد روایت آن را دارد. این امر، باعث می‌شود که خاص‌پسندان بیشتر این عطرها را بپسندند. برای شناختن لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا، با ما در برژینیا همراه باشید.

عطر دست ساز مردانه لالیک بلک

عطر دست ساز مردانه لالیک بلک

لالیک بلک، از جمله لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا با شخصیتی مرموز است. رایحه اصلی این عطر، در گروه بویایی چوب‌های معطر قرار می‌گیرد. نوت چوبی آن، ما را به یاد قدم‌زدن در جنگل‌های متروک با درختان سوخته و تاریک می‌اندازد. عطری آرامش‌بخش، دلپذیر و در عین حال پیچیده و مرموز. ماندگاری عطر لالیک بلک، بسیاربالا است‌. هرچه بیشتر بگذرد، رایحه آن عمیق‌تر خواهد شد. بهترین فصل برای استفاده از این عطر، فصل زمستان است.

رایحه عطر دست ساز لالیک بلک

عطر لالیک بلک، مخصوص فصول سرد سال است. این عطر، رایحه‌ای گرم و تلخ دارد. شاید در ابتدا برایتان یک رایحه گیاهی ساده به نظر برسد؛ اما هرچه از اسپری‌شدن آن بگذرد، جادوی خود را بیش از پیش نشان خواهد داد و رایحه‌ای تازه، مثل جنگل سرو و کاج به‌وجود می‌آید.

برای خرید و مشاهده قیمت عطر دست ساز مردانه لالیک بلک روی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

عطر دست ساز یونیسکس آنجلز شیر

عطر دست ساز یونیسکس آنجلز شیر

در میان لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا، نام یونیسکس آنجلز شیر نیز به چشم می‌خورد. عطر آنجلز شیر، عطری یونیسکس است که در سال 2020 توسط کمپانی بای کیلیان از فرانسه و توسط عطار مشهوری با نام بنویست لاپزا طراحی و تولید شد. این عطر، از ارثیه خانوادگی کیلیان الهام گرفته شده است و از جزئیاتی مانند شراب کنیاک و بشکه‌های بلوط استفاده می‌کند. این عطر جز عطر‌های تلخ محسوب می‌شود اگر جز طرفداران عطر های تلخ هستید لینک گذاشته شده را از دست ندهید.

عطر دست ساز آنجلز شیر، یکی از گرانترین عطر های دست ساز دنیا به‌شمار می‌رود که از آکوردهای اصلی چوبی، ادویه‌های پرحرارت، وانیلی، دارچین، کهربا، پودری و آروماتیک تشکیل شده است. این عطر، در دسته عطرهایی با گروه بویایی کهربایی و وانیلی قرار می‌گیرد. در ابتدا تند و تلخ است؛ به مرور گرم و تلخ و کمی چوبی خواهد شد و در پایان، با حالتی کاراملی به اتمام می‌رسد.

رایحه عطر دست ساز یونیسکس آنجلز شیر

تصویر عطر آنجلا شیر

با اسپری این عطر لاکچری بر روی نواحی نبضی پوست مانند مچ دست و رگ گردن، ابتدا رایحه منحصر‌به‌فرد کنیاک را استشمام خواهید کرد که مشام شما را پر می‌کند و آغازی خوشبو را به شما ارائه می‌دهد. بعد از گذشت مدتی کوتاه، نت‌های میانی این عطر با نت‌های ابتدایی ترکیب می‌شوند. با ترکیب عطر دانه تونکا، دارچین و چوب بلوط، رایحه گرم و تلخ و کمی چوبی به مشام شما می‌رسد. این عطر، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و کاهش استرس در شما می‌شود.

درنهایت، پس از گذشت مدت طولانی، نت‌های میانی و ابتدایی این عطر محو می‌شوند و جای خود را به نت‌های پایه و ماندگار می‌دهند که شامل چوب صندل، وانیل و پرالین است و حالتی کاراملی به رایحه می‌دهد. این عطر، به معجونی کمیاب تبدیل می‌شود که تنها فرشتگان شایسته تجربه آن هستند.

برای خرید و مشاهده قیمت عطر دست ساز یونیسکس آنجلز شیر روی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

عطر دست‌ساز زنانه استیل جنیفر

عطر دست‌ساز زنانه استیل جنیفر

عطر استیل جنیفر، یکی دیگر از لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا است. هر عطری که توسط برندهای مختلف تولید و عرضه می‌شود، داستان خود را دارد و ممکن است در طول زمان و در مناسبت‌های مختلف، تکامل پیدا کند‌. عطر استیل جنیفر، به‌عنوان عطری زنانه در اکتبر ۲۰۰۳ معرفی شد.

این عطر با ترکیبی از نت‌های نارنگی، شکوفه‌های پرتقال، چوب صندل، عنبر، زنبق سفید و گل گیاه هانی ساکل، احساس نشاط و شادابی را به کاربران منتقل می‌کند. این عطر که توسط خواننده معروف آمریکایی، جنیفر لوپز، امضاء شده است، رضایت و توجه مشتریان خود را جلب می‌کند و در جامعه مد و سلبریتی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد.

همچنین برای جلوگیری از خرابی عطر‌های خود می‌توانید به مقاله معرفی 6 عامل خرابی عطر و پریدن بوی عطر مراجعه کنید.

رایحه استیل جنیفر، با نت‌های ابتدایی مانند فلفل سفید، نارنگی و چای، تازگی و شادابی را به کاربران ارائه می‌دهد. در قلب عطر، نت‌هایی همچون فریزیا، رز، یاسمن، شکوفه‌های پرتقال و گل سوسن حضور دارند که زندگی و انرژی را به عطر می‌بخشند. نت‌های پایه، شامل چوب صندل، مُشک، عنبر، زنبق سفید و فلفل هستند که باعث ایجاد حالتی گرم و جذاب در عطر می‌شوند.

چه زمانی از این عطر استفاده کنیم؟

استیل جنیفر، یکی از عطر های برند و اورجینال دست ساز دنیا است، گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزمره و همچنین در میهمانی‌ها و مجالس شبانه محسوب می‌شود. این عطر، به‌علت شناخته‌شدن و محبوبیتش، همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. به‌دلیل رایحه خنک و شیرین، مصرف این عطر در فصل‌های گرم سال مانند بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود.

برای خرید و مشاهده قیمت عطر دست‌ساز زنانه استیل جنیفر روی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

عطر دست ساز زنانه گودگرل

عطر دست ساز زنانه گودگرل

نام عطر گودگرل نیز، در میان لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا می‌درخشد. عطر گود گرل زنانه، جزئی از برند آمریکایی کارولینا هررا با رایحه‌ تلخ و گرم خود، برای فصل‌های پاییز و زمستان مناسب است. شما می‌توانید این عطر را در مجالس و میهمانی‌های شبانه و در شب‌های سرد سال استفاده کنید. ماندگاری و پخش بوی عطر دست‌ساز گودگدرل بسیار بالاست.

رایحه عطر دست ساز گودگرل

رایحه این عطر، شباهت بسیاری به ادکلن آن دارد. این عطر، یکی از برترین عطر های دست ساز دنیا به‌شمار می‌رود و دارای رایحه‌ای شیرین و گرم است. اولین باری که این عطر را بر روی پوست خود اسپری می‌کنید، بوی بادام و قهوه را احساس خواهید کرد که باعث افزایش انرژی و هیجان در شما می‌شود.همچنین دیگر عطر های شیرین ما را از دست ندهید.

پس از مدتی، نت‌های گل مریم و یاسمین جایگزین نت‌های اولیه می‌شوند و ترکیب این گل‌ها انرژی مثبت در شما به‌وجود می‌آورد. در نهایت، نت‌های دانه تونکا و کاکائو جایگزین نت‌های میانی می‌شوند و ترکیب این دو به تقویت حس شادی و نشاط در شما می‌انجامد. رایحه‌هایی که در عطر گود گرل به‌کار رفته است، این عطر را به گزینه‌ای بسیارمناسب برای بانوان در فصول سرد سال تبدیل می‌کند.

برای خرید و مشاهده قیمت عطر دست ساز زنانه گودگرل روی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

عطر دست ساز مردانه بلو شنل

عطر دست ساز مردانه بلو شنل

یکی دیگر از لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا، عطر مردانه بلو شنل است؛ عطری جدید، دارای رایحه‌ کاملا متفاوت که شرکت چنل بر تک و خاص‌بودن آن تمرکز بالایی دارد. این عطر منحصربه‌فرد، دارای ماندگاری طولانی و با رایحه‌ای دل‌انگیز است که توسط Jacques Polge در سال ۲۰۱۰ تولید و معرفی شد. بلو شنل، عطری آروماتیک‌ـ‌چوبی محسوب می‌شود که در آن، نت چوب صندل کشت‌شده در کالدونیای با جلوه‌های خشک گیاه سدر و شادابی مرکبات درهم‌می‌آمیزد.

رایحه عطر بلو شنل

عطر مردانه بلو شنل، دارای پیچیدگی زیادی است. در این ادکلن، می‌توان رایحه‌هایی از مرکبات، بالزامیک، چوب، کهربا و ادویه‌های گرم را استشمام کرد. مسیر اصلی این عطر، ترکیبات چوبی و معطری بوده که توسط سازنده ساخته شده است. اما بعد از آن، یک حس کهربایی و شرقی به‌وجود می‌آید. درواقع، این عطر، غنی از چوب‌های کهربا است.

نت‌های بالایی، شامل لیمو، نعناع، گریپ فروت و فلفل صورتی هستند. نت‌های میانی زنجبیل، جوز هندی، گل یاس و Iso E Super به‌شمار می‌رود و در نهایت، نت‌های پایه عطر عود، علف وتیور، چوب صندل، چوب سدار، مشک سفید و نعناع هندی می‌دهند.

برای خرید و مشاهده قیمت عطر دست ساز مردانه بلو شنل روی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

عطر دست ساز زنانه ویکتوریا سکرت بامبشل

عطر دست ساز زنانه ویکتوریا سکرت بامبشل

عطر ویکتوریا سکرت بامبشل، در میان لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا دیده می‌شود. این عطر، بسیار مدرن و شاداب است با رایحه‌ای جذاب و میوه‌ای که هم‌زمان گروه‌های بویایی تلخ، خنک و گیاهی را در بر می‌گیرد. رایحه خنک و شیرین این عطر، بیشتر از میوه پشن، گل صدتومانی و گریپ‌فروت در ترکیباتش حاصل شده است.

همچنین بخوانید: تفاوت عطر شرکتی و عطر اورجینال در چیست؟

در ابتدا، بعد از اسپری این عطر، بوی ترش و شیرین و شاداب و انرژی‌بخش توت وحشی به مشام شما خواهد رسید و حضور گیاه اسطوخودوس حسی گلدار، سبز، گیاهی و کمی تلخ به عطر بامبشل می‌بخشد. پس از مدتی، اسطوخودوس کمی قوی‌تر می‌شود. در همین حال، رایحه ملایمی از چوب‌های جنگلی نیز در این میان به‌وجود می‌آید. این عطر، پخش بو و ماندگاری خوبی دارد. استفاده از آن در فصل بهار، تابستان و پاییز به‌شدت توصیه می‌شود.

برای خرید و مشاهده قیمت عطر دست ساز زنانه ویکتوریا سکرت بامبشل روی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

عطر دست ساز مردانه دانهیل پورهوم

عطر دست ساز مردانه دانهیل پورهوم

عطر دانهیل پورهوم، از لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا است. این عطر، مخصوص فصل پاییز محسوب می‌شود و رایحه‌ای گرم و تلخ دارد. از همان ابتدا، می‌تواند رضایت شما را به خود جلب کند. نت اولیه آن، ترکیبی از روایح لیمو، اسطوخودوس، شمعدانی و مریم‌گلی است که رایحه‌ای بسیار خوشبو و گلی را به‌وجود می‌آورد.

هر چه از زمان انتشار آن بگذرد، گرم‌تر و تلخ‌تر می‌شود. نت میانی آن، ترکیبی از روایح رز، ریشه زنبق زرد، زنبق-سدر، میخک صدپر و یاس است که حس اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد. رایحه‌ای بسیارطبیعی، تلخ و گرم دارد که هر چه بگذرد و خشک شود، ترکیبی از رایحه چرم و چوب به مشام می‌رسد. اگر این تغییرات رایحه عطر ها برای شما پرسش شده است پیشنهاد می شود مقاله چرا رایحه عطرها تغییر می‌کنند؟ را  از دست ندهید.

ترکیب اسطوخودوس و خزه بلوط، باعث می‌شود که عطری مناسب آب‌وهوای پاییزی باشد. مخلوط خزه، بلوط و اسطوخودوس ترکیبی گرم و جذاب را به وجود آورده است و ترکیب مشک، دانه تونکا و چوب صندل سفید باعث می‌شود که رایحه چوبی آن، ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد.

برای خرید و مشاهده قیمت عطر دست ساز مردانه دانهیل پورهوم روی لینک قرار گرفته شده کلیک کنید.

جمع‌بندی لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا

حضور ایران در تحویل عطرسازی جهان

شاید قیمت لاکچری ترین عطرهای دست ساز دنیا کمی بالا باشد. اما تجربه شگفت‌انگیز آن‌ها و رایحه منحصربه‌فردشان ارزش هزینه‌کردن را دارد. دلیل اصلی قیمت بالای این عطرهای لوکس، محدودیت تولید و سفارشی آن‌هاست. این عطرهای لاکچری، مخصوص خاص‌پسندان هستند و جلوه‌ای بسیار خاص و ویژه به مصرف‌کنندگان خود می‌دهند.

منابع ما:

fragrancenet

victoriassecret

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه