مجله عطر برژینیا

معرفی و بررسی 10تا از بهترین و پرفروش‌ ترین عطرهای زنانه دنیا

معرفی و بررسی 10تا از بهترین و پرفروش‌ ترین عطرهای زنانه دنیا

دنیای عطرهای زنانه، گسترده و متنوع است و گزینه‌های بی‌شماری برای انتخاب وجود دارد. در میان بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای جهان، انتخاب‌های برجسته‌‌ای موجود است. رایحه‌های مجلل و زنانه این عطرها که زرق و برق را به‌همراه می‌آورند، آن‌ها را برای هر موقعیتی مناسب می‌سازد. در این مقاله، تلاش بر این است که فهرستی از 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا ارائه شود.

پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا

پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا

پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا

اگر به‌دنبال یک عطر جدید برای خود یا به‌عنوان هدیه برای یک فرد خاص هستید، تصمیم‌گیری در مورد آن، می‌تواند دشوار باشد؛ برای کمک، ما لیستی از پرفروش‌ترین و بهترین عطر های زنانه دنیا اخیر تهیه کرده‌ایم.

باکارات روژ 540

عطر باکارات روژ 540، عطری مجلل و فریبنده به‌شمار می‌رود که در دنیای عطرسازی محبوبیت زیادی به‌دست آورده است. این رایحه، توسط Maison Francis Kurkdjian خلق شد و به دلیل ترکیب منحصربه‌فرد خود از نت‌های گلی، چوبی و عنبر مشهور است.

نام “باکارات روژ 540″، ادای احترام به خانه کریستالی فرانسوی باکارات به‌حساب می‌آید که به دلیل ساخت نفیس و زیبایی جاودانه‌اش شناخته شده است. این عطر، درست مانند خلاقیت‌های کریستالی باکارا، یک اثر هنری واقعی است که شکوه و ظرافت بسیاری دارد.

Baccarat Rouge 540، با رایحه گرم و دلپذیر خود در میان 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دیده می‌شود.

نوع عطر اکستراپرفیوم
طبع گرم و شیرین
کشور مبدا فرانسه
نت اولیه بادام، زعفران
نت میانی یاس، سدر
نت پایانی روایح چوبی، عنبر، مشک

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «خرید عطر یونیسکس باکارات رژ 540» سری بزنید.

عطر آنجلز شیر

عطر آنجلز شیر، عطری گیرا و منحصربه‌فرد و جزو پرفروش ترین عطر های یونیسکس دنیا است که ماهیت مشروبی دارد. آنجلز شیر، با ترکیب عمیق و پیچیده‌ای از نت‌های کنیاک، دارچین قدرت و زیبایی را به شیوه‌ای مسحورکننده تداعی می‌کند.

رایحه، با طوفان کنیاک باز می‌شود که در نهایت با طعم دانه تونکا در می‌آمیزد. همان‌طور که روی پوست می‌نشیند، به ترکیبی غنی و جذاب از کنیاک و نت‌ دارچین تبدیل می‌شود و حسی رازآلود ایجاد می‌کند.

آنجلز شیر، به‌علت خلق عطرهایی که مرزهای عطرهای سنتی را جابه‌جا می‌کند، جزو 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای یونیسکس دنیا شناخته شده است.

نوع عطر پرفیوم
کشور مبدا ایتالیا
رایحه گرم و تلخ
نت اولیه کنیاک
نت میانی دانه تونکا، درخت بلوط، دارچین
نت پایانی وانیل، چوب صندل، پرالین
طبع گرم

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «عطر یونیسکس آنجلز شیر» سری بزنید.

کریستین دیور جادور

عطرهای کریستین دیور، به‌ رایحه‌های نفیس و بسته‌بندی مجلل‌شان شناخته می‌شوند. بنابراین، در فهرست 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا قرار گرفته‌اند. تاریخچه عطرهای کریستین دیور؛ به دهه 1940 باز می‌گردد که این برند اولین عطر خود را با نام میس دیور عرضه کرد.

چیزی که عطرهای کریستین دیور را متمایز می‌کند، فقط رایحه‌های جذاب آن‌ها نیست؛ بلکه توجه آن‌ها به جزئیات در بسته‌بندی است. هر بطری، با دقت طراحی شده است تا منعکس‌کننده ظرافت و پیچیدگی‌هایی باشد که این برند به آن معروف است. این توجه به جزئیات، همان چیزی است که عطرهای کریستین دیور را برای هرکسی که به‌دنبال اضافه‌کردن حسی از تجمل به مجموعه عطرهای خود است، ضروری می‌سازد.

نوع عطر ادو پرفیوم
طبع ملایم و شیرین
کشور مبدا فرانسه
نت اولیه ترنج، نارنگی ماندارین، مگنولیا، هلو، خربزه، گلابی
اسانس میانی رز، فریزیا، بنفشه، یاس، گل برف، گل مریم، ارکیده، آلو
نت پایانی مشک، وانیل، سدر، توت سیاه

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «عطر زنانه دیور جادور» سری بزنید.

عطر ایوسن لورن لیبره

عطر ایوسن لورن لیبره، عطری مجلل و فریبنده و یکی از اصلی‌ترین عطرهای درجه یک فهرست 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا است. این عطر که در سال 2006 عرضه شد، به دلیل ترکیبی منحصربه‌فرد از نت‌های تیره و حسی، طرفداران وفاداری را به خود جلب کرده است.

عطر لیبره، به خاطر رایحه غنی و اسرارآمیزش با نت‌های بالایی از، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج و انگور فرنگی سیاه که حسی جذاب را به‌وجود می‌آورد، شناخته شده است. این عطر، ترکیبی از نارنگی ماندارین و اسطوخودوس است. در نهایت، نت‌های پایه مشک، وانیل، سدر و عنبر به عطر حسی گرم می‌بخشد که روی پوست باقی می‌ماند.

نوع عطر اکستراپرفیوم
رایحه  شیرین
طبع معتدل
کشور مبدا ایالات متحده
گروه بویایی شرقی وانیلی
نت اولیه  نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه،
نت میانی اسطوخودوس، یاس، شکوفه پرتقال
نت پایانی مشک، وانیل، سدر، عنبر

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «عطر زنانه ایوسن لورن لیبره» سری بزنید.

عطر Chanel Chance Eau de Parfum

عطر شانل چنس، عطری جاودانه در فهرست 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا است که ظرافت و شیک‌بودن را به نمایش می‌گذارد. این عطر، توسط خانه مد فرانسوی Chanel تولید شده است، مورد علاقه خانم‌هایی است که از رایحه‌ای کلاسیک و مدرن استقبال می‌کنند.

این عطر، با نت‌های تازه و مرکباتی لیمو و فلفل قرمز شروع می‌شود و در نهایت، بوی گل‌های یاس و زنبق به جای می‌گذارد. نت‌های پایه نعناع هندی و وتیور، به رایحه عمق و گرما می‌بخشد و تعادل کاملی از زنانگی ایجاد می‌کند.

این عطر، که می‌توان آن را در طول روز یا عصر استفاده کرد، به دلیل ماندگاری بالا، انتخابی ایده‌آل برای هر مناسبتی خواهد بود.

نوع عطر اکستراپرفیوم
طبع ملایم و شیرین
کشور مبدا فرانسه
نت اولیه لیمو، آناناس، فلفل قرمز
نت میانی گل سنبل، گل زنبق، گل یاس
نت پایانی کهربا، مشک، درخت پچولی، درخت خس خس
گروه بویایی گل‌های مدیترانه‌ای

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «عطر زنانه شنل چنس» سری بزنید.

عطر گرمی زنانه گودگرل

عطر گودگرل

عطر Good Girl، عطری محبوب است که به رایحه ظریف و پیچیده‌اش شناخته می‌شود و در فهرست 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا نیز قرار دارد. این عطر که توسط برند لوکس Carolina Herrera ساخته شده است، مورد علاقه خانم‌هایی به‌شمار می‌رود که از ترکیبی از نت‌های گلی و چوبی استقبال می‌کنند.

رایحه عطر Good Girl، زنانه، قدرتمند و انتخابی عالی برای هر مناسبتی است. اگر به یک رویداد رسمی می‌روید یا می‌خواهید همیشه احساس اعتمادبه‌نفس و زیبایی داشته باشید، این عطر مطمئنا بسیار تاثیرگذار است.

عطر گودگرل، با بسته بندی شیک، بوی ماندگار و ترکیب منحصربه‌فرد آن، به انتخابی برجسته برای افراد علاقه‌مند به عطرهای باکیفیت، تبدیل شده است.

اگه از طرفداران عطر گودگرل هستید و میخواهید بیشتر راجب به این عطر اطلاعات کسب کنید پیشنهاد میشه سری به سایت carolinaherrera.com بزنید.

نوع عطر اکستراپرفیوم
طبع گرم و تلخ
نت اولیه بادام، قهوه
نت میانی یاس، نرگس
نت پایانی دانه تونکا، کاکائو
گروه بویایی شرقی گلی

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «عطر زنانه گودگرل» سری بزنید.

عطر گرمی زنانه استیل جنیفر

عطر استیل جنیفر لوپز

عطر استیل جنیفر لوپز، عطری مجلل و خوشبو به‌شمار می‌رود که بسیاری را مجذوب خود کرده است. این عطر، با ترکیبی زیبا از نت‌های گلی و میوه‌ای، حس زنانگی و لطافت را القا می‌کند و در بین 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا قرار دارد.

نت‌های بالایی توت سیاه و گلابی، حسی تازه و سرزنده می‌بخشند؛ درحالی‌که نت‌های قلبی زنبق، یاس و شکوفه پرتقال ظرافت و پیچیدگی را به آن اضافه می‌کنند. نت‌های پایه نعناع هندی، پرالین و وانیل نتی گرم به‌وجود می‌آورند که روی پوست باقی می‌ماند.

نوع عطر اکستراپرفیوم
طبع گرم و شیرین
نت اولیه انگور فرنگی سیاه، گلابی
نت میانی زنبق، یاس، شکوفه پرتقال
نت پایانی دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، پرالین
کشور مبدا فرانسه

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «عطر زنانه استیل جنیفر لوپز» سری بزنید.

عطرگرمی زنانه ویکتوریا سکرت بامبشل

عطر بامبشل ویکتوریا سکرت

عطر بومبشل ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret Bombshell)، عطری پرطرفدار در بین زنان سراسر جهان است. این رایحه، به خاطر نت‌های جسورانه و فریبنده‌اش که اعتمادبه‌نفس و زنانگی را القا می‌کند، جزو گرانترین عطر های زنانه دنیا شناخته شده است.

این عطر، ترکیبی از رایحه‌های میوه‌ای و گلی، از جمله نت‌های میوه گلاسه بنفش، گل صد تومانی شانگری لا و ارکیده وانیلی به‌شمار می‌رود. رایحه‌ای شیرین دارد و برای استفاده روزمره یا یک موقعیت خاص ایده‌آل خواهد بود.

بسیاری از زنانی که از عطر ویکتوریا سکرت بومشل استفاده می‌کنند، از بوی ماندگار آن خوشحال هستند. این عطر، همچنین در یک شیشه ظریف بسته‌بندی شده است که آن را به یک عطر شیک در میان فهرست 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا تبدیل می‌کند.

 

نوع عطر اکستراپرفیوم
طبع خنک
کشور مبدا ایالات متحده
نت اولیه پرتقال، گریپ فروت، توت فرنگی، آناناس
نت میانی یاس، گل برف، ارکیده، دانه‌های قرمز
نت پایانی مشک، خزه درخت بلوط، روایح چوبی
رایحه خنک، شیرین

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «عطر دست ساز زنانه ویکتوریا سکرت بامبمشل» سری بزنید.

عطر کوکو مادمازل

عطر کوکو مادمازل، عطری مجلل و پیچیده محسوب می‌شود که از زمان عرضه، بسیاری را مجذوب خود کرده است. این عطر، ترکیبی عالی از نت‌های گلی و میوه‌ای به‌شمار می‌رود و رایحه‌ای باطراوت و شاداب ایجاد می‌کند که هم ظریف و هم جذاب است.

نت‌های بالایی آن، رایحه‌ای مرکباتی دارند؛ درحالی‌که نت‌های گل مگنولیا و نیلوفر آبی حسی زنانه ایجاد می‌کنند. نت‌های پایه عنبر و مشک، باعث ایجاد یک پوشش گرم و احساسی می‌شود و این عطر را برای هر مناسبتی ایده‌آل می‌سازد.

 یک اثر هنری در میان فهرست 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا است؛ که نشان دهنده پیچیدگی و زرق و برق برند شنل خواهد بود. و حسی از زنانگی را به آن اضافه می‌کند.

اگه علاقه به کسب اطلاعات بیشتر راجب به عطر ورساچه برایت کریستال هستید سری به سایت fragrantica.com بزنید.

نوع عطر اکستراپرفیوم
طبع شیرین
نت اولیه انار، گریپ فرود
نت میانی ماگنولیا، نیلوفر آبی
نت پایانی مشک، کهربا، چوب ماهون

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «عطر زنانه کوکو مادمازل» سری بزنید.

عطر ایفوریا

عطر ایفوریا، عطری مجلل و فریبنده است که ظرافت و پیچیدگی خاصی برای خانم‌ها به همراه دارد. این عطر، با ترکیبی دلربا از گلبرگ‌های گل رز، یاس و مشک، مطمئنا در هر مکانی اثری ماندگار برجای می‌گذارد و به همین علت، در میان 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا قرار گرفته است.

نت‌های گل‌های لطیف گلبرگ‌های رز، حسی از زنانگی ایجاد می‌کنند؛ درحالی‌که نت‌های لطیف یاس به جذابیت و رمز و راز می‌افزایند. ته‌مایه مشک، به عطر رایحه‌ای احساسی و فریبنده می‌بخشد و آن را به انتخابی عالی برای هر موقعیت خاص تبدیل می‌کند.

بوی ماندگار عطر ایفوریا در طول روز و تا شب، احساس اعتمادبه‌نفس و جذابیت را در شما به‌وجود می‌آورد.

نوع رایحه شیرین، ملایم
ساختار رایحه گل میوه‌ای
نت آغازی نارنگی، گریپ فروت، آناناس، توت فرنگی
نت میانی ارکیده، گل یاس، سوسن، توت قرمز
نت پایانی مشک، چوب صندل، گلسنگ

برای خرید و مشاهده قیمت میتوانید به بخش «عطر زنانه ایفوریا» سری بزنید.

جمع‌بندی 10تا از بهترین و پرفروش‌ ترین عطرهای زنانه دنیا

در این مقاله، 10تا از بهترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه دنیا معرفی شدند که هرکدام رایحه‌ای منحصربه‌فرد و گیرا ارائه می‌دهند و مطمئنا تاثیر ماندگار و طولانی مدتی دارند. چه یک عطر کلاسیک و شیک را ترجیح دهید یا یک رایحه شیک و جسورانه، عطرهای متنوعی وجود دارد که هر خانمی از آن لذت می‌برد.