معرفی عطر, مجله عطر برژینیا

معرفی 20 عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا در سال 2024

عطر و ادکلن های مردانه

عطرها گاهی نشان‌دهنده شخصیت آقایان هستند و برای همین طرفداران خیلی زیادی دارند. با انتخاب عطر مناسب می‌توانید در ذهن دیگران خود را مقتدرانه‌تر و جذاب‌تر جلوه دهید. عموما رایحه‌های خنک گیرایی بالاتری دارند و طی روزهای گرم و طولانی تابستان، یک عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا، تاثیر زیادی در تلطیف هوا دارد و از بوی بد بدن مانع می‌شود.

عطر خنک مردانه

رایحه خنک عطر مردانه از مرکبات استخراج می‌شود. پرتغال، نارنج، ترنج، گریپ‌فروت و حتی نعناع می‌توانند حس خنکی را القا کنند. رایحه‌های دریایی، گل پنبه و دیگر رایحه‎‎‌های ترشی یا تلخ می‌توانند خنکی را به عطر مردانه اضافه کنند.برای مشاهده عطر های خنک مردانه ما در برژینیا می‌توانید از لینک گذاشته شده استفاده کنید.

در-حال-اسپری-کردن-عطر-مردانه-خنک

ویژگی های عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا

ویژگی‌های یک عطر مردانه خنک اغلب با رایحه‌ای با طراوت و نشاط بخشی همراه است. این عطرها معمولا حاوی نت‌هایی از مرکبات، نعناع و عناصر آبی هستند که عطری تمیز و تند را ارائه می‌دهند. خنکی این رایحه‌ها اغلب با استفاده از نت‌های چوبی و گیاهی افزایش پیدا می‌کند و رایحه‌ای متعادل و مردانه ایجاد می‌کند.

علاوه‌بر این، عطرهای مردانه خنک به‌دلیل ماهیت طولانی‌مدت و همه‌کاره خود شناخته شده‌اند و این آن‌ها را برای مجالس رسمی مناسب می‌کند. به‌طور کلی، ویژگی‌های یک عطر مردانه خنک، حس تازگی، اعتماد‌به‌نفس و پیچیدگی را دربرمی‌گیرد،صحبت از استفاده از عطر ها در مجالس رسمی شد خالی از لطف نیست نگاهی به مقاله معرفی 5 نکته و اصول استفاده از عطر ها در مجالس رسمی و ادارات ما بیندازید.

بهترین عطرهای خنک مردانه در 2024

menprefum

بهترین‌های عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا در سال 2024 مناسب روزهای گرم بهار و تابستان در ادامه معرفی شده‌اند:

ادو تویلت L’Homme Water Splash از برند پرادا

prada-LHomme

این عطر بسیار خنک و جدید برای روزهای گرم و آفتابی طراحی و تولید شده است. نت‌های آن از بهار نارنج و هل هستند و احساس خنکی را به‌راحتی القا می‌کنند. بهترین رایحه‌های این عطر شامل ادویه گرم، چوب، مرکبات و بنفشه است.

عطر Bottled Infinite از هوگو باس

این عطر نوعی حس قدرت به مردان می‌دهد. رایحه‌های سیب، پرتقال و رزماری برای روزهای گرم سال خیلی عالی هستند و البته مرکبات نیز احساس خنکی جذابی را به‌وجود می‌آورد. چوب، لوندر، ادویه گرم و تازه رایحه‌های عالی این عطر هستند.

عطر Acqua di Giò Profondo از آرمانی

جورجیو آرمانیا کوایجیو پروفوندمردانه

این عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا با رایحه‌های تلخ و خنک یکی از بهترین‌ها برای روزهای تابستان، بهار و پاییز است. بهترین رایحه‌های مورد انتظار این عطر اقیانوس، مرکبات و چوب هستند.

ادو تویلت Sauvage از برند دیور

این عطر با رایحه عالی ترنج غوغا می‌کند. نت‌های از چوب را همیشه می‌توانید روی لباس‌های خود استشمام کنید. پیشنهاد می‌شود این عطر را با آغاز شب استفاده کنید. بهترین‌های این عطر همراه با رایحه‌های ترنج، وانیل و جوز هستند.

عطر BLEU DE CHANEL از شنل

BLEU-DE-CHANEL

این عطر عالی است و نمی‌توان رایحه دلنشین و تازه آن را انکار کرد. این عطر شنل مناسب مردان قدرتمند و جذابی است که روحیه‌ شکست‌ناپذیری دارند. بهترین رایحه‌های آن شامل کهربا، مرکبات و چوب می‌شود. برای خرید عطر BLEU DE CHANEL از شنل روی لینک کلیک کنید.

عطر Aventus از کرید

این عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا جذاب و دل‌انگیز است و مردان امروزی و موفق استفاده می‌کنند. برای طراحی و تولید این عطر زندگی امپراتورهای بزرگ الهام بخش بوده‌اند که ترسی از جنگ و مرگ نداشته است و توانسته داستان‌هایی شنیدنی از خود به یادگار بگذارند. برای خرید عطر جادویی و قدرتمند کرید اونتوس روی لینک قرار گرفته کلیک کنید!

عطر NEROLI PORTOFINO از TOM FORD

tomford nerol

این عطر از مکان لاکچری و گران Riviera resort الهام می‌گیرد و بر این اساس طراحی و تولید شده است. این اقامتگاه زیبا در سواحل ایتالیا قرار دارد. این عطر با رایحه‌های بهارنارنج، ترنج و لیموی سیسیلی ارزشمند و ماندگار است.

ادو تویلت L’EAU D’ ISSEY HOMME از ISSEY MIYAKE

این عطر سرد مردانه با ماندگاری بالا تازه و خیلی مردانه با رایحه‌های مرکبات، چوب، ادویه و گل‌های تازه طراحی و تولید می‌شود. بهتر است در شب‌های تابستان و بهار از آن استفاده کنید.

ادو تویلت BLEU NOIR از NARCISO RODRIGUEZ

narciso blue noi

رایحه‌های این عطر از چوب و ادویه گرم هستند و این باعث می‌شود تا خیلی مدرن، جذاب و رمزآلود به‌نظر برسد. در روزها و شب‌های پاییز، بهار و زمستان از آن استفاده کنید.

عطر ORIGINAL VETIVER از CREED

این عطر ترکیبی از دو نسل قبلی الیور کرید و اروین کرید است که رایحه‌هایی از مرکبات و زنجبیل دارد. رایحه چوب صندل، زنبق این عطر نیز طراحی شده‌اند. رایحه‌های پایانی آن نیز شامل مشک و عنبر می‌شود. مرکبات، چوب و خاک بهترین‌های این عطر هستند. از این عطر در روزهای بهار و تابستان استفاده کنید.

ادو تویلت BLU MEDITERRANEO MANDORLO DI SICILIA از ACQUA DI PARMA

ادو تویلت BLU MEDITERRANEO MANDORLO DI SICILIA از ACQUA DI PARMA

الهام بخش این عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا جزیره سیسیل ایتالیا است که با هوایی خنک احاطه شده است. وانیل، بادام و مشک رایحه‌های خنک و شیرین آن هستند. روزهای بهار و تابستان حتما روی لباس خود اسپری کنید.ماندگاری بالا از ویژگی های شاخص این ادکلن است برای راهنمای خرید و افزایش ماندگاری عطر می توانید نگاهی به مقاله ماندگاری عطر چیست؟ و چگونه عطری با ماندگاری باالا انتخاب کنیم بیاندازید.

ادو تویلت CK ONE از CALVIN KLEIN

ادو تویلت CK ONE یک عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا با رایحه‌ای سبک است و بنابراین باید مقدار زیادی از آن بهره ببرید. مرکبات، بنفشه، چای سبز و یاسمن رایحه‌های عالی این عطر هستند. این عطر مناسب روزهای گرم و طولانی تابستان و بهار است.

ادو تویلت HAPPY FOR MEN از CLINIQUE

Clinique-Happy-for-men

نت‌های این عطر سرد مردانه با ماندگاری بالا شامل لیمو، پرتقال و دریا هستند که نوعی احساس خنکی را به‌وجود می‌آورند. بهترین رایحه‌های این عطر مرکبات، اقیانوس و چوب هستند.

عطر Terre D’Hermes از Hermes

Jean-Claude Ellena طراح این عطر است، توصیف قشنگی از این عطر دارد. او می‌گوید: با این عطر احساس می‌کنید که روی زمین خوابیده‌اید و به آسمان خیره شده‌اید. بهترین رایحه‌هایی که این عطر دارد شامل مرکبات، چوب و ادویه‌های با طراوت می‌شود. این عطر با رایحه‌های خنک و شیرین برای روزهای بلند پاییز و بهار توصیه خواهد شد.اگر ادکلن تق هرمس توانست نظر شما را جلب کند می توانید آن را از سایت ما تهیه کنید.

ادو تویلت Acqua Di Gio از Giorgio Armani

عطر-مردانه-جورجیو-آرمانی-آکوا-دی-جیو-پروفومو-acqua-di-gio-profumo-giorgio-armani-fo

رایحه ادو تویلت Acqua Di Gio بسیار تمیز و با ماندگاری بالا است و با الهام از سفر جرجیو آرمانی به شهر ساحلی Pantellerie، طراحی و تولید شده است. با اسپری این عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا رایحه و حس بهشتی به شما انتقال داده می‌شود که می‌توانید با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. بهترین رایحه‌های این عطر شامل مرکبات، اقیانوس، ادویه‌های باطراوت و گل‌های تازه می‌شود.

ادو تویلت Mr. Burberry از بربری

این عطر رایحه‌ای کلاسیک و ماندگار دارد. به‌دلیل تازه و شاداب بودن نت‌های این عطر هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. با اسپری این عطر رایحه ترخون و دارچین را استشمام می‌کنید و اگر علاقه‌مند به این نوع رایحه‌های شاداب هستید این عطر بهترین انتخاب شما خواهد بود. چوب، ادویه تازه و مرکبات بهترین رایحه‌های این عطر هستند.

ادو تویلت Pour Homme از Bottega Veneta

bottega-veneta-pour-homme

این عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا یکی از خوشبوترین عطرها است. برای مردانی مناسب است که بسیار نترس و به‌دنبال قدرت هستند. جذابیت و گیرایی این عطر از انسان‌های ماجراجو الهام گرفته شده است و به شما احساس خنکی عالی انتقال می‌دهد. چوب، ادویه‌های تازه و حس و بوی چرم از بهترین رایحه‌های این عطر هستند.

ادو تویلت Pour Homme از Versace

این عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا ترکیبی از رایحه‌های مدیترانه‌ای و مدرن است. حس اعتمادبه‌نفس، گیرایی و هماهنگی با طبیعت را به آنهایی که از آن استفاده می‌کنند انتقال می‌دهد. مرکبات، ادویه با طراوت و بوی گل‌های بهاری بهترین رایحه‌های آن هستند.

ادو تویلت Eros از Versace

ورساچه اروس

این عطر سرد مردانه با ماندگاری بالا از افسانه‌های یونان باستان الهام گرفته شده است و حس قدرت و چیرگی را به صاحبان این عطرها القا می‌کند. وانیل، ادویه‌های باطراوت، کهربا و مرکبات بهترین رایحه‌های این عطر هستند.و هم اکنون می‌توانید ادکلن فوق‌العاده ارس از ورساچه را از سایت برژینیا تهیه کنید.

پرادا لهوم واتر اسپلش

این عطر بوی ماندگار و مردانه‌ای دارد و مناسب فصل‌های گرم است. مرکبات و هل از نت‌های آغازین آن هستند و همین امر، آن را به عطری متفاوت تبدیل می‌کند. نت‌های میانی این عطر زنجبیل و زنبق هستند و در نهایت به رایحه صندل، کهربا و صدر خواهید رسید.خود را به عطر های خنک محدود نکنید!ما در برژینیا عطر های مردانه مناسب تمامی سلایق را پوشش می‌دهیم.

نکات خرید عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا

وقتی نوبت به خرید یک عطر مردانه خنک و ماندگار می‌رسد، باید چند نکته کلیدی را درنظر داشته باشید:

  • رایحه‌ای را درنظر بگیرید که متناسب با سبک شخصی و ترجیحات شما باشد. چه رایحه‌ای تازه و اقیانوسی را ترجیح دهید یا رایحه‌ای چوبی‌تر، انتخاب عطری که شخصیت شما را تکمیل کند ضروری است.
  • توجه‌به ماندگاری عطر بسیار مهم است. به‌دنبال عطرهایی باشید که به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا اثری ماندگار داشته باشند و تضمین کنند که می‌توانید بدون نیاز به استفاده مجدد مکرر از رایحه آن در طول روز لذت ببرید.
  • هنگام خرید، کیفیت و شهرت برند را درنظر بگیرید. برندهای معروف و معتبر عطر را برگزینید که به‌خاطر رایحه‌های باکیفیت و ماندگاری خود معروف هستند.
  • توصیه می‌شود قبل از خرید، عطر را روی پوست خود تست کنید، زیرا عطرها می‌توانند بوی متفاوتی در هر فردی داشته باشند. این موضوع اطمینان حاصل می‌کند که قبل از اقدام به خرید از رایحه و ماندگاری آن راضی هستید.

عطر های خنک مردانه

جمع بندی

عطر خنک مردانه با ماندگاری بالا سلیقه خیلی از مردان قدرتمند و مدرن است که به‌دنبال تمایز هستند. برای خرید مهم است که ترجیحات شخصی خود، ماندگاری عطر و شهرت برند را درنظر بگیرید. پیروی از این نکات کمک می‌کند عطر مناسبی را بیابید که مناسب استایل شما باشد و در طول روز ماندگاری داشته باشد.همچنین برای تجربه خرید بهتر عطرو ادکلن های خنک مردانه می توانید ویدئو آموزشی نکات خرید عطر کانال REAL MAN REAL STYLE را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه